OJ

Herregud vad många som har tittat på sidan idag. Bäst att jag skriver något då.
Idag var jag hemma och gosade med Snuffsan på morgonen. Mr big ville att jag skulle komma till butiken innan 11 för det skulle komma en representant. Jag badade med S så det tog sin tid att komma iväg och sedan parkerade jag på lilla torget och då var jag ju tvungen att passera en massa butiker som har fått in en massa nytt så jag kom till butiken klockan 12.15..Bättre sent än aldrig sägs det ju.

Representanten är på väg från en stad lite längre norrut vid namn Bologna ;) Han ringde och meddelade att han skulle komma lite sent. Vid 13.30. Kul kille, han skulle vara här klockan 11 och ringde klockan 12.30 och meddelade att han skulle bli lite sen..Ja vad kan man säga. Jag har lärt mig av italienarna. Man kan ta det lungt fast man är sen. alla andra är ju det ändå.

I eftermiddag ska stora a:s kompis, polismorsans son V följa med oss upp till RIM och titta på hästar. När Mr big skjutsade stora a till skolan så kom V springande till Mr big och berättade att han ska med stora a och äta häst och morötter i eftermiddag hahha.

Hoppas vi slipper äta hästarna men morötterna kan vi ju ge dem iallafall.

Var och shoppade lite prdukter som sägs göra en vackrare. Kanske lika bra det

Imorgon ska jag på svenskdejt igen med Stefano. Hans namn behöver jag inte dölja heheh.
Nu vaknar snuffsan så jag måste laga mat till henne och snart borde väl rep komma.

Föresten, imorgon kommer blonda J:s hela family hit! Yeyyy och det betyder även GODIS, tidningar och annat skoj! Hoppas bara att det får plats! Tack snälla ni som tar hit det. Ni kan få bo hos oss i blonda J:s säng som tack ;)



+21

Kommer ni andra också eller?

Big E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0