Oh my goooooood

Ok, värsta kaoset. Jag var på butiken med snyggo och Rep Franco. Jag beställde alla damtröjor men hann inte med handskar..det som jag så gärna ville göra. Egentligen sitter de och väntar på mig där nu men jag kan inte gå för jag skickade blonda J till mataffären för första gången med en ganska lång lista (och förklaringar hur förpackningarna ser ut ;) Det kommer nog att ta ett tag..om inte annat för att alla killar kommer att stoppa henne hihi

Mr snygg åkte och hämtade stora A och hans tokiga kompis V. My god, han är inte klok för fem öre. Alltså, han är så jäkla sur hela tiden. Han vill inte göra någonting som man säger.

Just nu tittar de på Bambi 2 på svenska och jag hade datorn på med lite ljud..och han har stått här och homppat för att han säger att han inte hör TV:n, men killen förstår ju inte ens svenska!!
Nu ropar han att han vill ha tårta! Vilket monster ;)

Jag ska i fortsättningen kalla honom Monster V!

Måste gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0