Min familj

Jag ska tala om för er vilka huvudpersonerna i den galna familjen är.

Vi består av följande:

Jag E 26 år gammal svenska, blond och blåögd.

Übervackre M, en italiensk farsa att älska. Snart snart 46 år gammal.

Stora A..En vacker blond pojke med svarta ögon. Inte rädd för något. En cool kille. 4 år fyllda

Lilla A. Askblond skönhet som inte gillar att bajsa. (första inlägget handlar inte om honom). Gillar att mysa och har kolsvarta ögon och mjuk hy. Fyller 3 när lillpruttan fyller 1.

Lillpruttan S. En prinsessa som oftast bara finns i sagorna men i vår familj existerar hon på riktigt. Förstår att man inte ska gnälla och gillar att sova. Fyller alldeles för snart 1 år. Vår mörka skönhet.

J, som bor hos oss tillfälligt. En klippa med barnen men när man frågar henne vad hon vill ha för mat så får man bara -Jag vet inte- till svar! Grrr ;)
En superblond lång tjej som har ett klos killar efter sig (vilket hon tar med en klackspark). Ska snart flytta till sin alldeles första egna lägenhet (Dock delad med andra chicks) Mamman, pappan och syskonen till tjejen kommer nästa vecka för att se att allt går rätt till hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0