Kameran är trasig och vi är ju faktist i Sverige

Så inga bilder kan jag sätta in. Men vad jag menar med att vi är i Sverige är att jag ju inte kan blogga italienliv när vi inte är i Italien?! Eller hur!

Men när vi kommer tillbaka igen lovar jag på heder att det ska bli andra bananer. ALLA, läs ALLA 3 barnen ska ju börja skola och dagis! Vad tomt det kommer bli i händerna på förmiddagarna då. Men alltså får jag lite tid att blogga istället..och kanske måste jag jobba lite iallafall ;)

September blir det inskolning för lilla a på nya skolan och Snuff ska skolas in på dagis.

Nu ska vi till ett ställe som ska vigas in. Eller invigas om man nu vill säga så. Jag och min syster har fungerat cateringare idag och Mr Big ska styla fönstren.

Kul kul

Bye,
Mrs E

Kommentarer
Postat av: Martin

tack tack för hjälpen. nu vill jag bara ha hjälp med att hålla så många tummar som det går ;)

2007-08-20 @ 00:01:22
Postat av: åsa

ja nu är vi tillbaks hemma igen. Hoppas vi kan ses under hösten! Jag vill ju se dig med mage också!!! Hoppas ni får det fint de sista två veckorna! Stor kram från oss!!

2007-08-26 @ 16:48:10
URL: http://mylifeinshoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0