Söndag

Nu är det söndag. alla är hemma och jag är i butiken för att dra ner gardinerna mot solen.
Det är inte klokt egentligen. Vi har betalt en halv förmogenhet för ett osynligt plastfilter på våra "vetrine" som är jätte stora. En sorts film som skyddar mot solen så att kläderna och skorna som är i skylten inte ska förstöras MEN det gör de endå!! Så varje ledig dag får vi åka och dra ner gardinerna innan klockan 11 och sedan efter 15 ungefär så måste vi dra upp dem igen! ahhhh

Stora a är dålig. Han har hög feber kräks och har ont i magen och pannan. Och så krupphosta också. Han är så gullig när han har feber (inte för att det är bra men iallafall) för då blir han så lugn och ligger ner och säger en massa mysiga saker. Min lilla stora älskling....

Lilla S har ögongegg. Igenbommade ögon och alldels svullen. Hon ser ut som Rocky efter en omgång. Snuffsan..hoppas det blir bättre annars åker jag nog till guardia medica i eftermiddag.

Lilla a är frisk peppar peppar. Han är alldels tokig och kör omkring på en häst hemmaoch har en ridhjälm på sig och skidglasögon. Gulligaste tokstollen i världen.

Mrs Big mår bra. Vi gick upp vid 7 imorse men tack och lov trodde han att klockan var 9.30 så han var så pigg hihi.
Jag har varit och köpt 7 paste ;) som vi nu ska gå loss på hemma på frukosten.

Bye bye,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0