På butiken

Jag sitter på butiken. Snuffsan sitter och tuggar på sladdarna på golvet bredvid mig.
Jag ska snart ringa till Sverige men det är väl bäst att jag skriver här innan.
Imorse gick jag med min kompis Faddi och gjorde ett graiditetstest. Hon gjorde det alltså. Blodprov. Klockan 14 får hon svaret. Hoppas hoppas. Själv gjorde jag ett fullständigt blod och urinprov för att se om allt har blivit bra efter sista förlossningen. Jag var till doktor S igår också för att fråga varför jag håller på att svimma titt som tätt..så nu ska jag in i tuben och kolla skallen. Hjälp! Jag som har klaustrofobi. Uhhh

Hoppas jag inte får en tid förän i höst eller så.

Vi strosade sedan runt på stan lite och passade också på att fika.
Nu är jag här och Skruttan är nog hungrig. Jag tror inte att hon blir särskilt mätt på sladdarna så jag får ge upp datorn. Jag har bara läst tidningarna och sökt resor till Sverige.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0