2 helvetes nätter

2 nätter..fy vad de har varit jobbiga. Första natten låg jag vaken med en klump i magen..och i halsen. Usch vad det är hemskt. Man ska inte ligga och tänka på saker på kvällarna. De blir bara mycket värre. Och inatt när jag var hur trött som helst så vaknade jag 10 minuter efter att jag lagt mig med andnöd. Fyyyy, det var inte snorigt eller något, bara en totalt lock i näsan. Efter 2 timmar fick jag nog, jag tog en hel hög med kuddar och sov sittande i soffan. Klockan 3.30 vaknade S och var hungrig så då gick jag tillbaka till sovrummet och var sedan vaken resten av tiden.

Ja, nu vet ni iallafall hur jag har sovit. Inte så bra. Inatt får det bli bättre.

Jag hatar. Vet ni det? Jag hatar henne så mycket att jag skulle kunna sälja mig själv till vilket pris som helst bara hon försvann!




Försvann för alltid!!!!!!!!!!!!
Bort ur vår existens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0